Hallo
Ik ben sinds januari 2013 overgestapt op Tele2. Hier heb ik enorm spijt van. In oktober kreeg ik opeens een rekening van €411 en was ik een dag onterecht afgesloten. Het afsluiten is gecorrigeerd maar daarna kreeg ik dus die fijne rekening.
Deze rekening was onterecht. Het bedrag werd afgeschreven ivm automatisch incasso en moest ik terughalen. Dit heb ik gedaan en het juiste bedrag overgemaakt.
Je zou denken dat het probleem is opgelost maar niets is minder waar. Ik heb sms'jes, facturen gehad en vandaag lag de aanmaning in de brievenbus.
Hierin staat dat ik word afgesloten als ik niet voor 3 dec betaal. Ik heb ondertussen al meerdere malen telefonisch contact en chat contacten gehad met diverse medewerkers. Iedere keer wordt er verzekerd dat het een fout is en dat ik niks hoef te doen. Ik heb net mijn 2e klacht verstuurd en hopelijk krijg ik nu wel een reactie. Daarnaast is mij weer verzekerd dat ik binnen 5 dagen per mail bericht krijg dat het een fout van Tele2 is.
Ik zie het alweer gebeuren dat ik in december word afgesloten.
Ondertussen ben ik het spuugzat en wil ik weten of ik mijn Mobiele abonnement zonder afkoopsommen kan beëindigen wegens wanprestatie. Ik moet helaas nog tot januari 2015.
Wie heeft er een idee wat ik kan doen?
Alvast bedankt voor de reacties.