BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

mobiel abonnement

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
07-07-2006
  •  
3 antwoorden
  •  

binnen kort wil ik graag weer een abonnement afsluiten voor een mobiele telefoon maar door niet zo'n goeie ervaringen in het verleden. heb ik even een vraagje in het verleden belde ik altijd ontzettend veel maar dan ook egt heeel veel

daardoor natuurlijk ook rekeningen die die pan uit rijsde die ik gelukkig altijd heb kunnen betalen maar een lage rekening is natuurlijk fijner :-)

dus nu is mijn vraag weet er mischien iemand of er ook abonnementen zijn waarbij je gewoon wordt stop gezet als je over je minuten of sms bundel heen bent? dat zou egt de uitkomst zijn.

iemand heeft me eens verteld dat er ook abonnementen zijn waarbij als je belminuten/smsbundel op is je alleen nog maar verder kan bellen doormiddel van opwaardeer kaartjes dit zou natuurijk ideaal zijn maar zelf vind ik er niks over..

ik hoop dat iemand mij kan helpen!!!

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.