ik heb een nieuwe mobiel gekocht bij gsm track en ik heb hem binnen gekregen op 07-03-12. na twee uur gebruiken viel hij uit. ik heb maandag 12-03-12 naar gsm track gemailt en gebelt dat de mobiel kapot was. ik moest hem opsturen. nu krijg ik te horen dat de mobiel vochtschade heeft. dat valt buiten de garantie. gsm track zegt dat ik vrijdag gelijk had moeten mailen maar omdat het weekend er tussen zat dacht ik dat maandag vroeg genoeg zal zijn. nu krijg ik geen nieuw toestel. wat kan ik het beste doen?