BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Misleiding vodafone red business super

Bijdrage door gebruiker
18-03-2014
9 reacties
Ik heb een Vodafone RED Business Super abonnement. Dit abonnement zou geleverd moeten worden met een multisim oplossing, zodat er ook in de ipad een simkaart geplaatst kan worden voor mobiel internet. Echter sinds het begin van de looptijd van dit abonnement (nu anderhalf jaar geleden alweer) heb ik de multisim nog steeds niet ontvangen.
Ik heb inmiddels een keer of 5 gebelt hiervoor en tevens meerdere mailwisselingen hierover gevoerd met Vodafone, helaas zonder resultaat :-( iedere keer een andere smoes die ik te horen krijg....
1. Er zijn leveringsproblemen
2. Verkeerd opgevoerd in het systeem

En iedere keer wordt belooft dat ze binnen 10/15 werdagen een sim opsturen.

Ik heb tot nu toe 1x een compensatie van 10 euro op mijn abonnement ontvangen, hiermee geeft vodafone iig toe dat er iets fout zit. Echter neem ik hier geen genoegen mee...Ik betaal maandelijks een abonnement die niet wordt geleverd conform voorwaarden....

Ik heb reeds twee voorstellen gedaan die beide niet worden geaccepteerd:

1. Mijn abonnement per direct beeindigen zodat ik naar een andere provider kan die wel kan leveren
2. Een blijvende korting op het abonnement met terugwerkende kracht...ik heb immers maanden al betaald voor iets wat niet volledig geleverd wordt.

Heeft iemand hier ervaring mee en zo ja wat kan ik het beste ondernemen?

Mvgr,
Mischa
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.