BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

misleiding kpn abonnement

Bijdrage door gebruiker
26-10-2007
4 reacties

vandaag ben ik gebeld door kpn. mijn basisabonnement kon omgezet woren in een ander ab. per maand zou dat dat 3 euro minder zijn en ik zou bellen tegen het allergoedkoopste tarief dat er zou bestaan. ik moest alleen nog 5 vragen positief beantwoorden. nu komt de clou. bij vraag 3 blijkt het om een jaarabonnement te gaan. in foretakegesprek wordt daar over gezwegen. jr krijgt achteraf wel een brochure met de mededeling dat als je er niet mee accoord gaat je binnen 7 dagen dit moet melden. dit wordt wel in het gesprekje vooraf gemeld. het jaarab niet. dus als je niet oplet zit je vast aan een jaarabonnement of heb je er extra werk van. iemand met de zelfde ervaring of ev is dit een onderwerp voor tv uitzending???

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.