BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Misleiding door T-mobile

Bijdrage door gebruiker
26-02-2010
4 reacties
Ik ga hier even mijn gal spuien want ik ben zo kwaad!

In december ben ik mijn baan kwijtgeraakt en om geld te besparen heb ik mijn t-mobile abonnement omgezet naar een voordeelsim met 300 belminuten voor 11 euro.
Nu was mijn laatste afschrift E 88,70!!

Ik heb de klantenservice gebeld in de veronderstelling dat er een fout was gemaakt. Ik had namelijk maar 318 minuten verbruikt terwijl er 85 minuten in rekening zijn gebracht. Wist deze meneer mij te vertellen dat alle minuten naar boven worden afgerond! Als ik dus 1 minuut en 1 seconde bel, wordt dit geteld als twee minuten. Dit werd echter niet duidelijk uit het aanbod van het abonnement. Ik heb het abonnement omgezet per telefoon en ook toen is mij niks verteld. Ik heb het contract er nog eens bij gepakt en daar staat het inderdaad wel in.

Door de klantenservice werd me verteld dat ze meer klachten hadden gehad en dat ze mij konden aanbieden om het abonnement direct om te zetten naar een ander abonnement. Het geld ben ik echter wel kwijt.

Ik voel me zo ontzettend genaaid!!
Ik ga meteen een andere provider zoeken en hoef niks meer met t-mobile te maken te hebben.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.