Sinds 2 maanden heb ik een KPN Mobiel Webbundel SIM-Only. Ik ben hier helaas niet tevreden over, aangezien dit abonnement in de praktijk 2x zo duur uitpakt als mijn vorige abonnement bij T-Mobile.
Dit komt doordat het maandbedrag niet wordt omgezet in beltegoed, zoals bij de meeste providers, maar in "voordeelminuten", waarbij je dan voor een x-aantal minuten tegen een voordelig tarief mag bellen. Je betaald dus nog altijd gesprekskosten bovenop je maandbedrag.
Op zich niet erg, wanneer deze constructie dan ook duidelijk vermeld staat op de site. Naar mijn idee werd namelijk de suggestie gewekt dat je maandbedrag wordt omgezet naar een beltegoed van waaruit alles betaald wordt. Als ik dit geweten had, dan had ik dit abonnement natuurlijk nooit genomen.Toen ik de tekst opnieuw las,kwam ik tot de conclusie dat ik het eigenlijk nogal misleidend vind, want voor meerdere uitleg vatbaar.
De medewerker van de klantenservice die ik sprak naar aanleiding van bovenstaande was het met mij eens dat de bewuste tekst op de website misschien niet echt duidelijk was en kon zich mijn reactie voorstellen.... Maar daar heb ik natuurlijk verder niets aan, want ik zit nu gewoon met een duur contract van 2 jaar, of zou ik er toch nog van af kunnen?Heeft iemand nog tips voor me?