BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

misleiding

Bijdrage door gebruiker
26-06-2012
6 reacties
Hallo,
Op 21 mei j.l kreeg ik een brief van Telfort zakelijk waarin wordt gemeld dat Atlantic telecom en het zakelijke onderdeel van Telfort op 16 april zijn samengevoegd.
Vervolgens staat er letterlijk: "op dit moment maakt u gebruik van het consumentenaanbod "Beltegoed-abonnement" en dat dit abonnement per 1 oktober wordt beeindigd en dat ik dan automatisch via KPN ga bellen.
De brief gaat verder over hoeveel korting ik wel niet kan krijgen als ik kies voor een 1, 2 of 3 jarig Vast bellen abonnement en dat ik de aangehechte antwoordkaart moet opsturen om mijn abonnement over te zetten. Verder staat er nog een verhaal over hoe mijn huidige beltegoed wordt verrekend.
Het punt is echter : Ik ben helemaal geen klant bIj telfort noch Atlantic telecom noch bij KPN (die als eigenaar van Telfort achter dit smerige staaltje van consumentenmisleiding zit) De argeloze consument wordt zo wel heel gemeen op het het verkeerde been gezet en zit voor hij het weet vast aan een meerjarig contract met KPN.
Waarschijnlijk zijn mijn adresgegevens gebruikt uit de tijd dat ik nog wel KPN klant was (Zoals iedereen). IK vind dat dit niet moet mogen en wil graag weten waar ik hierover een klacht kan indienen. Ze zullen zich wel verschuilen achter het argument van verkeerd bezorgde post, maar ik heb een sterk vermoeden dat deze brief bij de meeste Nederlanders in de bus heeft gelegen.
Met vriendelijke groet,
Romke
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.