BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

Misleidend advies Telfort

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
27-05-2006
  •  
8 antwoorden
  •  

Onderstaande brief heb ik naar Telfort gestuurd. Heeft iemand misschien ervaring of advies in deze situatie? Ik voel me behoorlijk bedonderd en ben niet van plan om de dure abonnementskosten te gaan betalen.

Enkele maanden geleden heb ik contact gehad via uw klantenservice met een aardige dame over een nieuw abonnement. Ik heb mijn situatie uitgelegd en samen samen zijn we tot de conclusie gekomen dat ik een Telfort SIm only abonnement zou nemen van 400+200 bonusminuten voor € 17,95 pm en 300 sms-berichten voor € 7,50. Helaas kon ik mijn oude abonnement nog niet opzeggen en heb ik gekozen voor nummerbehoud, dit zou drie maanden duren. Maar gelukkig kon ik binnen een paar dagen al wel veel gedkoper bellen met het nieuwe nummer.

Erg blij was ik dan ook toen ik al vrij snel mijn nieuw sim kaart had. Ik heb al mijn vrienden verteld hoe goedkoop Telfort is!!! Ik heb de eerste maand ongeveer mijn bundel verbruikt en kreeg tot mijn stomme verbazing een rekening van € 249,66!!!!!! Dit is dus ongeveer 10 keer meer dan waar ik op gerekend had. U zult begrijpen dat dit nooit mijn bedoeling kan zijn geweest.

Toen ik met uw klantenservice belde werden mij verschillende verhalen verteld. Ik kon mijn geld misschien terug krijgen, ik kon mijn abonnenement per direct laten ingaan maar dan moest ik de volgende dag even bellen, ik moet nog 2 maanden wachten, ik heb getekend en dus is het mijn eigen schuld werd er gezegd. Nu ik mijn contract nakijk staat er inderdaad in bij het kopje opties: 300 sms- berichten......en daaronder : Mijn abonnementskosten gaan na 3 maanden in.Ik heb hier voor getekend maar u zult begrijpen dat dit NOOIT mijn bedoeling is het geweest om het abonnement ook daadwerkelijk 3 maanden later in te laten gaan. Ik ben juist over gestapt naar Telfort om goedkoper te bellen, anders had in net zo goed bij T-Mobile kunnen blijven.

U begrijpt, ik ben erg teleurgesteld in Telfort. Ik had het idee dat de aardige dame van de klantenservice begreep wat mijn bedoeling was. Nu blijkt dus dat er niet goed naar mij geluisterd is.

Ik verwacht een passende oplossing van Telfort. Ik ben niet van plan om € 249,66 te gaan betalen terwijl ik een abonnement het van € 25,45 voor ongeveer hetzelfde aantal minuten/smsjes. Ik hoop binnen een week een reactie van u te ontvangen.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.