Hallo,
Sinds 10 oktober is mijn uitgaande mailserver geblokkeerd. Nu stond er steeds: Probeer het later nog eens, maar dat lukte steeds niet. Nu heb ik contact gehad met Ziggo en die vertelde me dat ze mijn uitgaande server hebben geblokkeerd omdat ik 10 oktober 2000 e-mails verstuurd zou hebben. Ik ben me van geen kwaad bewust en vind het niet netjes van Ziggo dat ze me daar niet even een e-mail over hebben gestuurd. Mogen ze dat zomaar doen? Inmiddels heb ik ze gevraagd om de blokkade op te heffen en dat doen ze pas na 48 uur. Per dag mag ik 500 e-mails versturen, dus ik vind het wel raar dat ik dan wel 16 dagen gestraft wordt als ik op 1 dag voor 4 dagen mail heb verstuurd. (wat ik dus ook niet gedaan heb, waarschijnlijk is er gewoon even iets misgegaan) En ze wilden de blokkade eigenlijk ook niet opheffen en zeiden dat ik mijn computer moest scannen, dat heb ik allang gedaan en wat er gerepareerd moest worden heb ik ook gerepareerd. Wat als het nu weer gebeurt? Want dan blokkeren ze de boel weer voor 14 dagen.
Groetjes, Wilma.