BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Mijn Hi

Bijdrage door gebruiker
31-10-2010
1 reactie
Sinds kort heb ik bij Hi een abonnement afgesloten voor mobiele telefonie + internet. Nou had ik mij van te voren al uitgevogeld dat je via Mijn Hi kon zien hoe het met je bundel ervoor stond en of je eventuele extra kosten hebt gemaakt. Nu blijkt dat ik niet kan inloggen op Mijn Hi. Ik heb diverse keren mijn wachtwoord opgevraagd en mijn gebruikersnaam is mijn 06-nummer, als ik dan probeer in te loggen wordt er echter beweert dat deze combinatie onjuist is. Registreren bij Mijn Hi kon vanaf het begin al niet omdat volgens hun database mijn nummer al bekend was. Inmiddels heb ik diverse keren met de klantenservice gebeld maar zij beweren dat elke keer als ik bel er een storing is of dat het een fout in hun systeem is waar zij niks aan kunnen doen. Nou vind ik persoonlijk dat dit niet echt een normale gang van zaken is hoe men met klanten omgaat, maargoed dat doen alle telecom bedrijven tegenwoordig zo'n beetje. Nu is mijn vraag of er mensen zijn met hetzelfde probleem of mensen zijn die een oplossing voor dit probleem hebben.
Bij voorbaat dank.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.