ik heb eind oktober 2008 mijn KPN adsl opgezegd, na ongeveer 5 jaar gebruik.
dit zou geregeld worden, maar na de datum dat het opgezegt zou zijn ging internet door.
de telefoonlijn was op naam van mijn moeder en het ADSL op die van mij.
de telefoonlijn werd ook afgesloten, waardoor ik logiser wijze geen adsl meer kan ontvangen.
omdat ik bij mijn moeder uit huis gegaan ben had ik er ook geen zicht meer op.
we hebben toen weer gebeld en het zou alsnog afgesloten worden, en inderdaad kon mijn moeder geen internet meer ontvangen.
mei van dit jaar 2009 kwam ik er achter dat ik er nog wel voor betaalde, ik heb ze gebeld en het zou met trugwerkende kracht teruggestort worden en alsnog afgesloten.
nu heb ik weer gebeld en zeggen ze dat ze het wel nu af kunnen handelen maar er is zogenaamd helemaal geen kennis bij hun genomen dat ik het eind vorig jaar afgezegd heb.
ik heb nog steeds ADSL en betaal nu al meer dan een jaar elke maant bijna 36 euro voor iets wat ik niet gebruik.
ze zeggen dat ik maar een brief moet schrijven maar ondertussen gaat wel alles door.
of ik laat het nu afhandelen en heb een jaar voor niets betaald,
zou u mij misschien kunnen helpen met hoe ik het verder kan afhandelen?
met vriendelijke groet, Harmen Brouwer