hallo,
Ik heb windows " messenger live "op mijn pc staan dat werkt.
Maar er staat ook nog steeds " windows messenger" bij alle programma's en als ik daar op klik krijg ik andere namen, waarschijnlijk van een vorige gebruiker.
Hoe kan ik dit programma verwijderen? namen alleen verwijderen gaat ook niet er wordt steeds naar wachtwoorden gevraagd . Als ik via software messenger verwijder, wordt messenger " live" erafgegooid en het oude messenger blijft werken. bedankt alvast voor de oplossingen