twee maanden geleden computer gekocht bij de aldi de md 8830,maar het geluid deed het niet.helpdesk gebeld zeker voor 30 euro verbeld.tot men zei,ik bel u morgen terug.niet terug gebeld,ik weer naar medion gebeld,sorry dat wij u niet hebben terug gebeld,maar er moet een onderdeel besteld worden en dat duurt ongeveer 14 dagen.na 14 dagen ben ik gebeld dat het onderdeel er was .de monteur heeft nergens verstand van,hij heeft niets gedaan.ik heb een monteur uit de krant gehaald.die zei ik zal hem even terug zetten op de frabrieksinstellingen,ik zei dat luk je niet dat wou die monteur van medion ook doen.heeft hij dan de externe schijf afgekoppeld.nee zei ik.dan kan je de c schijf ook niet leeghalen.de monteur heeft de schijf leeggehaald,er was nog iets los in de computer zelf,vast gezet en de computer was weer100%8 spril kreeg ik een rekening van 81 euro van medion,die monteur had op de bon gezet dat het een software probleem was,maar ik heb nergens voor getekend.dat was 30 euro telefoon kosten naar medion 35 euro voor de monteur die ik zelf heb laten komen en nu wil medion nog 81 euro van mij.noem je dat service en 3 jaar garantie.ik heb de computer gekocht half februari.ik heb de naam medion maar afgedekt.dat kan ik niet meer horen en zien.maar ik heb nog de aldi achter de hand.wie heeft ook van die problemen gehad.ik hoor het graag.groetjes andre