BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Medion laptop kapot, geen garantie???

Bijdrage door gebruiker
03-07-2009
23 reacties

Dag!Had deze vraag per ongeluk in de verkeerde categorie gesteld. Verplaats hem even hierheen! Ik heb anderhalf jaar geleden een laptop gekocht bij deAldi, van fabrikant Medion. Er was al eens (ruim een jaar geleden)water overheen gekomen, toen heb ik de reparatie natuurlijk zelfbetaald (nieuw toetsenbord). Maar nu is hij een maand geledengewoon ontploft! Ik heb hem naar hen toegestuurd en ze hebben hem aleen maand, weigeren hem te maken op de garantie en ook als ze hemterugsturen, willen ze dat ik een rekening betaal voor het werk dat zeNIET gedaan hebben plus verzending onder rembours.Volgens 3computerexperts die ik ken, hoort dit onder de garantie te vallen (degarantie is twee jaar, zit ik dus binnen). Bovendien ben ik eerlijkgenoeg om het toe te geven als ik zelf iets kapot maak - heb ik eerdertoch ook al gedaan. Ik heb een bedrijf en daardoor een naam hoog tehouden!

Wat moet ik toch doen om mijn laptop gerepareerd en wel terug te krijgen?

Ik lijd enorme schade hierdoor. Moet nu thuis werken op een oude pc, ikheb geen ruimte en word constant gestoord door mijn gezin. Bedankt voor goed advies!
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.