Beste ,
Ik ben niet tevreden met de garantieservice van medion.
Ik koop toestel ''akoya P9613'' aan rond 18/4 op 20/4 ontvang ik mijn all in one pc.
Na enkele dagen start het toestel niet meer op..dus ik neem contact op met medioncervice center deze
raden mij aan om de computer te herstellen naar fabrieksintsellingen (waarbij ik dan uiteraard al men gegevens kwijt
van voorbije dagen aangezien ik geen backup meer kan aanmaken want hij start niet meer op).
Eerst werkte dit prima maar wederom na paar dagen dezelfde symptomen extreem traag start pas na 2 uur op...
wederom contact met servicecenter.. raden mij aan toestel terug helemaal heroptestarten naar fabrieksinstellingen
en komden dagen niets op te installeren en kijken wat het toestel doet.. wederom na paar dagen diezelfde symptomen.
Opnieuw contact met service center en deze keer melden ze mij dat ik het toestel via een kiala punt retour moet sturen
en dan gingen ze men computer repareren binnen de 15 werkdagen.
Na ongeveer 12 werkdagen neem ik opnieuw contact op om te horen wat er aan scheelde en hoever de herstelling stond.
Ze melden mij dat het toestel nog maar NET is binnengekomen en dat het die andere 10 dagen gewoon onderweg is geweest
dus de 14 WERKdagen zijn nog maar net begonne dus zou minstens nog 2 weken moeten wachten..
na wederom ongeveer 10 dagen neem ik contact op voor de actuele status..ze melden mij dat ik nog 4 dagen moest afwachten de
herstelperiode van 14 werkdagen was nog niet verstreken.. dus dat deed ik.
Op de 14de dag bel ik opnieuw deze keer melden ze mij dat ze nog niets meer weten van de computer en dat het inderdaad raar is..
ze gaan een klachtenticket opmaken en de reparatiedienst zal mij terugbellen.
2 werkdagen later nog steeds geen telefoon dus opnieuw bellen naar de klantendienst , NOG STEEDS geen nieuws over men computer
en reageren met ''hmzz dit is wel 'n extreem geval'' maar kunnen mij niets van informatie geven en ook niet doorschakelen met iemand die me wel
kan helpen dus een 2de ''ticket'' is aangemaakt ze gaan mij zeker contacteren beloofden ze mij..
Vanaf dat moment heb ik elke dag contact opgenomen maar telkens draaiden ze rond de pot en nog steeds geen informarie..
20/6 melding toestel staat klaar voor reparatie ( ze gaan er dus net aan beginne volgens medewerker)
21/6 toestel is klaar maar kan me niet zeggen wat er aan zou schelen of wat dan ook maar is nog niet verzonden en dit zou ook een paar
dagen in beslag nemen..
22/6 ik bel met de vraag is men computer dan al verzonden en wanneer mag ik deze verwachten?
en nu krijg ik te horen dat men computer al die tijd KWIJT is geweest en dat hij maar net zou zijn binnengekomen enja dat zou dus nog 2 weken
kunnen duren! ik moest een klachtenemail opstellen via de website en dan ging ik antwoord krijgen.. Nu er zijn 3 diensten en heb naar alle 3 een email
gestuurd.. tot heden geen antwoord.
23/6 bel opnieuw met klantendienst deze keer melde hij dat toestel eind mei bij hun was binnengekomen (raar want gisteren was het toestel nog KWIJT)
deze keer eiste ik antwoorden! of nieuw toestel maar kon mij niet helpen of doorverbinden..
Ik heb bijna elk telefonisch contact opgenomen
heb ookal testaankoop gecontacteerd..
Voor sommige mensen is dit misschien ''aanvaardbaar'' maar volgens mij kan dit niet door de beugel. ik verdoe mijn tijd alsook geld om altijd maar te bellen.
+ het was een nieuw toestel dan zouden ze meteen een nieuw toestel moeten opgestuurd hebben.
''Uw MEDION producten verdienen