Sinds kort heb ik een nieuwe computer.
Als ik b.v. een uitzending van kassa wil bekijken met mediaplayer krijg ik steeds een menuutje on hem te installeren (terwijl ik die al op mijn pc heb?). Na het op het menuutje op installeren te drukken en daarna voltooien krijg ik weer een menuutje met daarop het antwoord. Mogelijk bent U het slachtoffer van software piraterij.
Wat kan ik nu verder doen? Ik ben me van geen kwaad bewust. Als ik dus videofilmpjes wil bekijken dan krijg ik een soort negatief beeld in rood,groen,geel.
Kan ik een andere mediaplayer erop zetten o.i.d.?