BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Mediamarkt en garantie

Bijdrage door gebruiker
06-03-2008
104 keer bekeken
46 reacties

Ik heb vanochtend een acer laptop gekocht en bij thuiskomst bleek na de installatie dat er verschillende toetsen niet werken.Ik had de doos al buiten gezet in de regen, dus die heb ik weer binnen gezet en even laten drogen.Na dat alles redelijk droog was heb ik de laptop keurig ingepakt en ben weer naar de mediamarkt gegaan.Daar bekeken ze hem achter in de werkplaats ofzo, en toen kwamen zeterug met de mededeling dat ze mij geen nieuwe konden meegeven.De reden die ze mij opgaven was dat er zoveel water (lees extreem)in zat dat ze allebei een kletsnatte broek hadden. ( hoezo overdreven)Ik kon er dus niets van zien en ik kon blijven praten als brugmanen het enige wat ze wilden was de laptop terug sturen naar defabrikant.Ik had op dat moment de laptop nog geen 3 uur in mijn bezit.Zelfs mijn buurman is er heen geweest om het recht te zetten, maar de mediamarkt weigerd om de laptop om te ruilen.ook al hebben ze zelf geen bewijs dat de laptop helemaal onder water stond.Ik ben nu ten einde raad, omdat ook Acer zelf niets voor mij kan doen.Wie weet raad en kan mij helpen ???De laptop is vandaag gekocht om 11.22 uur en ik was om goed 13.05 uur terug bij de mediamarkt.Dit kan toch niet, dat ze zo met consumenten omgaan ???Hopelijk is er iemand die mij echt kan helpen.alvast bedankt

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.