Op 18-02-10: laptop ingeleverd in Utrecht voor reparatie, laptop start niet op. Op de afhaalbewijs met nummer NO11-179139, status vermeld als, gebruikt.geen krassen. De laptop is uit de orginele verpakking gehaald en gecontroleerd door een medewerker van Mediamarkt. Alleen de laptop is ingenomen voor reparatie.
Op 02-03-10: prijsopgave van Mediamarkt 393,13 euro. Aan het toestel was val-stoot-of drukschade geconstateerd. Reparatie niet binnen de garantie voowaarden.
Op 08-03-10: I.o.m. rechtsbijdtand aangetekend brief, ingebrekestelling, naar Mediamarkt Utrecht gestuurd. Tot op heden is nog niet gereageerd op mijn brief.
Op 24-03-10: Van Toschiba foto`s van laptop ontvangen. Volgens Toshiba, is de schade van dienaard dat de medewerker zeer zeker de schade, voor het innemen had moeten waarnemen. Ik wil nogmaals naar mijn eer en geweten vermelden dat ik alleen maar opstart problemen met mijn vier maanden oude laptop had. Verder mankeerde niets aan de laptop.
Mijn eigen rechtsbijstand heeft 360 euro aan mij uitgekeerd, wilde gezien kosten/baten verhaal niet verder procederen. Ik kon niet kiezen.
Dit alles gaat tegen mijn rechtsgevoel en Mediamarkt komt hiermee heel goed weg.. Wat kan ik hiermee?