In september 2004koop ik een pc... ik vertel de verkoper dat ik met de pc moet werken. Ik zeg erbij dat ik liever meer betaal en een goeie krijg dan een goedkoper en slechter pc. De chef verkoper zweert dat de pc toppie is . dus ik koop er 2. een voor mij en een voor mijn zoon.
Ik werk op het internet dus de pc staat per dag wel 12 uur aan.
In maart is de pc stuk, hij slaat vast en doet niets meer. Ik vermoed dat de koeling stuk is. Daar baal ik vreselijk van want dan kan je wel eens meer problemen hebben dan dat je kan zien. Oke ik breng de pc terug ......... Dit gaat een maand duren mevr.
IK ZEG 1 MAAND ? ik werk met de pc kan dat niet anders? Nee kan niet anders.... Zucht dit is een verlies voor mij . maar ik moet ze de kans geven.... Wel zeg ik erbij dat als het de koeler is dat ik wil bij betalen voor een nieuwe pc omdat ik dan geen vertrouwen meer heb.
we zullen hem eerst maken zegt de jongen van de service afdeling.
Vandaag 6 weken later en tig telefoontjes kon ik hem ophalen. Ik helemaal bij maar dat was snel over.
Bij thuiskomst blijkt de pc gewoon nog stuk te zijn hetzelfde probleem.
Ik ben echt woedend. IK eis een andere pc (met of zonder bij betaling)
De jongen van de klantenservice zegt tegen mij toen ik weer terug was. HET ZAL WEL AAN DE SOFTWARE LIGGEN. IK werd pissig en zeg tegen hem DENK JE SOMS DAT JE EEN DOM BLONDJE VOOR JE NEUS HEBT...... DE hardware is stuk en de pc is NIET GEMAAKT.
de bewaker kwam er bij want ik ging bijna over de toonbank zo boos was ik . 6 weken geen pc en dan nog niet gemaakt.
De chef uit de winkel is erbij gehaald op mijn verzoek,. Die man zei gelijk dat het geen software trobbels waren maar dat de pc gewoon stuk was................. WAT EEN ROT WINKEL EN WAT EEN WAARDELOOS SERVICE GEVEN ZE DAAR. EEN SCHANDE. nu bellen ze mij morgen hoe ze dit gaan oplossen. moet ik dit alles pikken?
help!! ze hebben mijn geld en nu kan ik het bekijken.