ik heb een mediabox van upc. begin 2011 deed deze het niet meer. Gebeld met upc zou aan de bekabeling liggen, dit heb ik nagekeken en nog geen tv. pc en telefoon deden het gelukkig wel. Omdat ik het heel erg druk heb en me erg onbegrepen voelde heb ik in september weer aan de telefoon gehangen. en gevraagd of ze een monteur wilden langssturen, maar zeiden ze als die niets vind moet ik betalen. De monteur kwam gelijk met een andere mediabox, want de andere was kapot. (wat ik al aan de upc had meegedeeld). Mediaboxen worden gereviseerd, dus krijg je gewoon een oude. Meteen al wat klachten omdat deze vastliep, maar ja we weten stroom eraf en resetten. Dit heb ik diverse malen gedaan. Tot gisteren krijg ik allemaal blokjes te zien, dus gebeld met upc en ze zullen weer een monteur langs sturen, die ik dan misschien weer moet betalen. Dus maar afwachten.
Het enige pluspunt in deze zaak is dat je tegenwoordig op je vaste telefoon een gratis nummer van upc kan bellen.
Misschien toch maar nieuwe mediaboxen bestllen upc?