BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

mediabox aangeboden

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
18-01-2006
  •  
3 antwoorden
  •  

Beste lezers,

Kreeg begin november vorig jaar een brief van upc dat ik een nieuwe verbeterde mediabox zou krijgen ik had al het mister zzap kastje van upcdat werkte goed.het zoe 17 november aangesloten

17 nov stopte het signaal voor mister zzap dus de nieuwe aan gesloten instellen kon ook niet via mijn tv kon ik niet meer kijken sneeuw en ik kon ook niet meer internetten

heb bijna 50 min aan de telefoon gehangen werdt er gezegd ik moest maar naar een tv zaak gaan en daar een monteur halen upc biedt toch die mediabox aan dus upc moet het in orde maken ik heb niet om die mediabox gevraagd en met het zzap kastje kijken kon niet meer werdt er gewoon de hoorn opgelegd

heb een breif gestuurd met dat ze tot eind van de week de tijd kregen om het in orde te maken

toen aangetekend tot woensdag de tijd gegeven anders zou ik alles terug sturen en de betalingen stop zetten

het laatst betaalde bedrag laten storneren hun een monteur kon ben ruim een maand later gebeld dat het nog neit was aangesloten of ik terug wilde dacht het neit

toen begonen de rekeningen met verhogingen zit nu bijna op 250 euro die ik niet betaal allen wat ik moet betalen geen cent meer

kreeg zelfs sms jes over de betalingen een brief schrijven is ze teveel moeite

heb ook een fatuur brief leeg gemaakt de kopieen met wat ik had geschreven erin gedaan en retour gestuurd

geen reaktie

toen weer een faktuur brief terug gestuurd maar nu met zwarte filtstift op de achterkant geschreven dat ze het na moesten kijken geen reactie

weer gebeld door upc over de betalingen weer verteld ze zou notitie maken gevraagd waarvoor niemand die het leest.

ik ga nu naar een inloopspreekuur bij advocaat wil het laten voorkomen dan kost het me maar geld maar dit ben ik zat

heb in een brief gevraagd hoe hun behandeld wilden worden nou dat antwoord hebben ze me duidelijk gegeven ik wil een schadevergoeding en de gemaakte kosten vergoed hebben

het iritanste vind ik wel de hoorn er opgooien en het niet reageren op het schrijven gewoon onbeschoft ze maken misbruik van hun monopolie positie en dat voor een zo groot bedrijf maar eigenlijk zo klein

hoe zijn ze eigenlijk zo groot geworden vraag je je af

upc een stap in een hoop strond kan ik u verzekeren is minder erg

wie heeft hier ook ervaring mee

groetjes Carolien

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.