Beste lezers,
Kreeg begin november vorig jaar een brief van upc dat ik een nieuwe verbeterde mediabox zou krijgen ik had al het mister zzap kastje van upcdat werkte goed.het zoe 17 november aangesloten
17 nov stopte het signaal voor mister zzap dus de nieuwe aan gesloten instellen kon ook niet via mijn tv kon ik niet meer kijken sneeuw en ik kon ook niet meer internetten
heb bijna 50 min aan de telefoon gehangen werdt er gezegd ik moest maar naar een tv zaak gaan en daar een monteur halen upc biedt toch die mediabox aan dus upc moet het in orde maken ik heb niet om die mediabox gevraagd en met het zzap kastje kijken kon niet meer werdt er gewoon de hoorn opgelegd
heb een breif gestuurd met dat ze tot eind van de week de tijd kregen om het in orde te maken
toen aangetekend tot woensdag de tijd gegeven anders zou ik alles terug sturen en de betalingen stop zetten
het laatst betaalde bedrag laten storneren hun een monteur kon ben ruim een maand later gebeld dat het nog neit was aangesloten of ik terug wilde dacht het neit
toen begonen de rekeningen met verhogingen zit nu bijna op 250 euro die ik niet betaal allen wat ik moet betalen geen cent meer
kreeg zelfs sms jes over de betalingen een brief schrijven is ze teveel moeite
heb ook een fatuur brief leeg gemaakt de kopieen met wat ik had geschreven erin gedaan en retour gestuurd
geen reaktie
toen weer een faktuur brief terug gestuurd maar nu met zwarte filtstift op de achterkant geschreven dat ze het na moesten kijken geen reactie
weer gebeld door upc over de betalingen weer verteld ze zou notitie maken gevraagd waarvoor niemand die het leest.
ik ga nu naar een inloopspreekuur bij advocaat wil het laten voorkomen dan kost het me maar geld maar dit ben ik zat
heb in een brief gevraagd hoe hun behandeld wilden worden nou dat antwoord hebben ze me duidelijk gegeven ik wil een schadevergoeding en de gemaakte kosten vergoed hebben
het iritanste vind ik wel de hoorn er opgooien en het niet reageren op het schrijven gewoon onbeschoft ze maken misbruik van hun monopolie positie en dat voor een zo groot bedrijf maar eigenlijk zo klein
hoe zijn ze eigenlijk zo groot geworden vraag je je af
upc een stap in een hoop strond kan ik u verzekeren is minder erg
wie heeft hier ook ervaring mee
groetjes Carolien