Na het downloaden van filmpjes vanuit een camera zie ik sinds gisteren op de PC in de betreffende mappen van de filmpjes niet meer het eerste beeld van de filmpjes maar in alle mappen hetzelfde beeld nl. een soort dia met een ballon. Wat kan er aan de hand zijn en hoe wijzig dat zoals het voorheen was?