Beste mensen, wie helpt mij? Uit mijn outlook postvak wilde ik enkele mails in een map opslaan.
Maar ik heb verzuimd wáár ik wilde opslaan. De map gaf ik de naam bv : XXY en oké ingedrukt
maar kan die nergens in het rijtje meer terugvinden, of leeg. De mails zijn verdwenen en kan ik nergens terugvinden.
Ergens op de computer moeten ze terug te vinden zijn, maar wáár?
Graag suggesties,
W7 Outlook