BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

Makro en de slechte service

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
23-03-2006
  •  
3 antwoorden
  •  

Wij zijn een bedrijf en consument.

Naar aanleiding van de Laptop computer van HP die in de folder van de Makro stond voor € 499 ex btw. ben ik naar de makro in Breda gegaan waar mij duidelijk werd dat ze die niet meer konden leveren. Aangezien de Makro keer op keer met zulke lokkertjes komt en er niet duidelijk bij vermeld staat dat op is op is zijn zij in wijze verplicht om dezelfde of een vervangend product te leveren. Hierop komen ze met een korting van 10 % als goedmakertje. Dit is al de 2e keer dat dit ons voorkomt. Wij willen dit graag onder de aandacht brengen van de consument. Wij hebben een interne E-mail mogen inkijken waar zij 10 % korting aan mochten bieden maar geen andere toezeggingen op onze vraag of wij daar een kopie van mochten hebben was het antwoordt negatief. De Makro heeft ''1200'' laptops opgekocht waarvan 60 naar de vestiging in Breda zijn gegaan wat bijlange niet voldoende is. Wat wij vernomen hebben waren die in een uur al uitverkocht. Valse reklame of het bedriegelijk aanbieden van een product ( waarvan zij zelf ook weten dat het product niet leverbaar is of in zo een mate ingekocht is dat het binnen de kortste keren is uitverkocht ) lijkt ons dan ook verboden. De aanbieding is geldig van 14 tot en met 27 Maart wat betekend dat in die periode het product leverbaar zou moeten zijn.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.