Geachte mredewerkers,
Op advies van U heb ik mailwasher geinstalleerd om van ongewenste mails af te komen. Dit werkt perfect. Als ik het goed begrijp wordt dit voor een maand gratis aangeboden, daarna moet men betalen. Is dit aanbevelsnwaardig en zijn geld waard.
Bedankt bij voorbaat, tineke