BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Mag ZIGGO zo doen tegen lichamelijk gehandicapte klant en wat kan ik hier aan doen?

Bijdrage door gebruiker
02-09-2024
9 reacties

Ziggo zou een nieuwe modem afleveren zaterdag. Dit is niet gebeurd. Na vijf keer bellen zou een nieuwe modem aan de deur afgeleverd krijgen vandaag. Ik zou daartoe moeten bellen voor de track and race. Dit heb ik zojuist gedaan en blijkt het pakket afgeleverd te worden op een afleverputn.

Ziggo neemt geen enkel verantwoordelijkheid voor deze bizarre situatie. Je wordt gewoon afbreekt door medewerker of zogenaamd doorverbonden met ene collega die na 15 min wachten nog altijd iet heeft opgenomen.

ziggo doet net alsof ik lieg wanneer ik meld da tde postbode nooit geweest is terwijl dit honderden mensen per dag overkomt.


ik moet maar bellen met postnl terwijl ik niet de afzender ben van dit pakket en dit dus helemaal niet kan.

tenslotte halen medewerkster van zingt het in hun bolle hoofd je de opdracht te geven dat jij moet gaan bellen met post en het probleem van hun pakket met post nl op t lossen teerwijl jij niet de verzender bent en dus helemaal niets kunt regelen zo dit al je taak is als klant.

het is godgeklaagd dat dit bedrijf zo opereert in nederland bij een klant van meer dan 10 jaar.



Wat moet ik doen?
Klachtenformulier werkt niet op de site.
Verzoek om schadevergoeding want ik word nu van internet en tv afgegooid omdat er een moden onderweg is wordt genegeerd.
Zewillen niet doorverbinen met hoofd van hun afdeling.


Dit speelt nu al ruim een maand.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.