BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Mag Ziggo je verplichten een nieuw contract af te sluiten als je verhuist?

Bijdrage door gebruiker
10-02-2017
7 reacties
Ik ben verhuisd, van een "UPC" gebied naar een "Ziggo" gebied. Ziggo geeft mij niet de mogelijkheden om mijn oude abonnement mee te nemen naar mijn nieuwe woning. Doordat ik nu een nieuw contract moet afsluiten wordt mijn nieuwe maandabonnement (voor dezelfde diensten) 3 Euro per maand duurder. Mag Ziggo dat? In de algemene voorwaarden staat "Voor, tijdens en na de verhuizing worden de lopende Abonnementen voortgezet onder de daarvoor geldende voorwaarden."

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.