Heb last van storende tv en internet die telkens wegvalt, bel met klantenservice en die sturen een monteur.
Nadat de KPN monteur is vertrokken bel ik weer de klantenservice van Tele2.
En vertel ze dat de KPN monteur is geweest en heeft vastgesteld dat het signaal gewoon te zwak is voor goede ontvangst omdat we te ver van de wijkcentrale afzitten.
De man van de klantenservice biedt zijn excuses aan en zegt dan kunnen we verder niks voor u doen. Dan rest mij de spijtige mededeling om u te zeggen dat we u abbonement gaan opzeggen en u een andere provider moet nemen . Ik vraag voor zekerheid nog 1 keer, dus mijn abbonement wordt opgezegd en een andere provider nemen.
Antwoord klantenservice:"ja mevrouw ik geef het meteen door en nogmaals mijn excuses."
Nu kreeg ik afgelopen weekend een brief van de tele2 (5-9-2013) dat de technischedienst me de afgelopen dagen had proberen te bereiken. Dus ik weer de klantenservice bellen, na 15 min. wachten ben ik eindelijk aan de beurt, vertel mijn verhaal en wordt doorverbonden naar de technische dienst. Kom ze aanzetten met dat ze weer een monteur willen langssturen om het probleem op te lossen, het abbonement opzeggen is niet aan de orde vertelt ze me.
Mag dit zomaar, hoeft Tele2 zich niet te houden aan de eerder gemaakte telefonische afspraak ?