kreeg het volgende bericht van mijn provider Hi:
Omdat jouw contract gewijzigd wordt, mag je tot en met 26 juni jouw Hi Abonnement gratis wijzigen. Dit betekent dat jij een andere Hi bundel kunt kiezen als dit beter bij jouw belgedrag past of je Hi Abonnement kunt beëindigen.
Nu ben ik niet erg blij met Hi en wilde zowiezo al graag naar een ander maar heb een tweejarig contract. Bij dit contract heb ik toen een mooie telefoon gekregen. Wat zijn de consequenties voor mijn telefoon (en mijn portemonnee) als ik nu het contract beeindig? Moet ik de telefoon dan betalen of niet? Ik mag nu opzeggen omdat ze een tariefwijziging hebben maar hoe zit dat met die telefoon?
Alvast bedankt!!