19 februari kocht ik een nieuwe mobiele telefoon bij student mobiel/mobiel.nl. Al na een dag viel hij steeds uit als je het toestel wilde "openen" door over het scherm te vegen of als ik een gewoon een app wilde beantwoorden. Volgens de voorwaarden/website moest ik het toestel dan ter reparatie aanbieden bij Dynafix/dr, Mobile in Nuth. De 1e keer kwam het toestel terug met de melding dat er een onderdeel was vervangen. De klacht was echter niet verholpen dus 2e x opgestuurd. Nu was het toestel volgens hen gerefurbished. De klacht was echter weer niet verholpen. 3e x opgestuurd en toen kon men geen probleem vinden. De klacht is echter overduidelijk en het toestel kan niet gebruikt worden omdat hij steeds "op zwart gaat" als je hem wilt aanzetten. Toen het toestel teruggestuurd naar Studentmobiel (inmiddels mobiel.nl). Die melden vrolijk dat ze hem weer opsturen naar dynafix omdat zij het probleem wel zien en volgens hen/de administratie dynafix tot 3 x toe niets had gevonden???
Toen ik meldde dat ik daarmee niet (meer) akkoord ging en ik mijn geld terug wilde nu na al 3 maanden er nog geen deugdelijke mobiel geleverd is, mailde men dat dit niet kon en zij het toch gewoon naar de reparateur sturen (waar hij al 3 x is geweest).
Mag men dit zomaar doen en je zonder deugdelijk product al 3 maanden aan het lijntje houden? Is het raar als ik het geld terugeis?