BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Mag de KPN mij dreigen over een door hun zelf veroorzaakt probleem?

Bijdrage door gebruiker
01-03-2010
4 reacties
Ik heb al jarenlang een adsl abonnement bij KPN en vaste telefoonaansluiting.

22 januari jl. heb ik Internet+Bellen aangevraagd bij KPN omdat dit goedkoper is.

Ik kreeg daarop de schriftelijke bevestiging. Echter daar stond een verkeerd telefoonnummer in.

Toen ben ik gaan bellen met 09000244. Ben van het kastje naar de muur gestuurd, de verbinding werd steeds verbroken, niemand die verantwoording wilde nemen etc. Na anderhalf uur kreeg ik eindelijk iemand te pakken die me eindelijk kon helpen. Hij zou de bevestiging met het foute telefoonnummer annuleren en een nieuwe opsturen met het juiste telefoonnummer. Ondertussen werd bij mij de experiabox bezorgd en heb ik een afspraak gemaakt voor de monteur om die tzt te laten installeren.

Toen kwam de bevestiging binnen met het juiste telefoonnummer.

Dus het bezoek van de monteur afwachten en dan het speciale nummer bellen bij KPN om het i+b abonnement in te laten gaan.

Het adsl gaat dan over op i+b.



Tot mijn verbazing werd ik op 12 februari van het internet afgesloten.

Ik kan niet beschrijven wat ik 3 dagen daarna heb meegemaakt. Urenlang aan de telefoon, onbeschofte medewerkers, verbindingen verbroken en niemand kon me helpen.

Onbegrijpelijk dat je als klant zo wordt behandeld. Ik betaal immers voor internet.

Op zondagavond kreeg ik iemand van de storingsdienst en die wilde me wel helpen. Hij vertelde dat ik met 4 verschillende abonnementen “de strategie” was ingegaan en dat internet die eerst komende weken niet mogelijk zou zijn!!!!!

Toen heb ik de afdeling opzeggingen gebeld om m’n vaste telefoon en internet op te zeggen. De telefoon kon, maar ik kon niet m’n internet opzeggen!!! Het personeel van KPN is dusdanig stom, onbeschoft, hebben geen iq en eq. Ik heb vernomen dat ze in het callcenter een target moeten behalen. Dus zien ze wie er belt en zien ze in het kladscherm dat er iemand belt voor een probleem, dan laten ze je bellen. Bel je dan en toets je niet je nummer in en alleen een hekje, dan nemen ze wel op. Echter zeggen ze dan: ik ga het uitzoeken en vervolgens verbreken ze zelf de verbinding.

Dit heb ik dus ook constant meegemaakt.



Het ergste vind ik dat KPN je laat stikken en me nu met allerlei soorten dreigbrieven bestookt terwijl KPN dit zelf veroorzaakt heeft. Ze dreigen dat ik een dubbel abonnement moet betalen: voor adsl en I+B.

Tot mijn grote verbazing kreeg ik vorige week een brief van KPN dat I+B niet mogelijk is op mijn adres en een dag erna een brief dat adsl niet mogelijk is op mijn adres?????

15 februari heb ik een klacht opgestuurd naar de KPN. Een week later een herinnering met de vraag of ik een ontvangstbevestiging kan krijgen.

Tot op heden geen enige reactie gekregen, ook geen ontvangstbevestiging.

Ondertussen ben ik met alles overgegaan naar UPC. Dat heeft me een vrije middag gekost en urenlange frustratie aan de telefoon.
Het is onbegrijpelijk dat een bedrijf dit zomaar mag doen bij "klanten"!
Is er nu niemand die deze criminele organisatie stopt!!!
En ik word gek van al die brieven die ik elke dag ontvang, Iedereen werkt daar langs elkaar heen!
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.