Beste medegebruikers,Sedert bijna 2 jaar ben ik klant bij de provider Fiberworld; echtersinds het begin heb ik problemen met de kwaliteit van detelefoonverbinding.Hier heb ik al die tijd zeer regelmatig en doordringend (nee, nee, geenscheldpartijen en/of "persoonlijke" aantijgingen) op gereclameerd(perbrief, per fax, middels tickets in het helpdesk-systeem en telefonisch(a 0,70 euro p.m.)), maar tot op heden is er geen sprake van eenkwalitatieve verbetering.Dientengevolge heb ik Fiberworld aangesproken voor de gemaakte extrakosten om bereikbaar te blijven en voor de gemaakte kosten om met hente communiceren.Nul op request, en dit vond ik (gezien de "gebrekkige" communicatievanuit Fiberworld naar mij toe) niet reeel en ook niet fatsoenlijk.Nu heb ik onlangs gevraagd wie binnen hun organisatie de communicatienaar buiten doet met betrekking tot public relations, omdat ik mijnrelaas wereldkundig wil maken.Wederom geen enkel antwoord, alleen de reactie dat zij eenzijdig de overeenkomst gaan ontbinden per 23 september.En dan zit je dus plotsklaps zonder telefonie en internet.Kan Fiberword dit zomaar doen?Kan ik hen nu niet wederom aansprakelijk stellen voor de gemaaktekosten, daar zijn nu WEL toegeven dat zij de telefonie niet op ordekrijgen?Graag zou ik jullie mening hebben, zodat ik verdere actie kan ondernemen.Groetjes,alex