Ik heb een lang verhaal, maar hopelijk wordt het zo duidelijk wat mijn bedoeling is.
Ik heb in november 2006 bij KPN een pakket 'zappen en surfen' besteld. Dit bestaat uit digitenne en draadloos adsl voor een pakketprijs. Nu is in december alles voor digitenne perfect geregeld, zelfs de factuur klopt (ik krijg korting doordat ik dus adsl heb) nu is het al te raden....adsl vormt een 'probleempje'.
Vorige week kreeg ik na enke telefoontjes eindelijke een brief met de bevestiging voor de aanvraag van adsl. Nu hebben ze daar een leuke aparte abbo van gemaakt waar ik meer voor zou moeten betalen, en dat ik ook nog eens 20 dagen moet wachten op de modem!!. Na eindeloos bellen is mij wel toegezegd (ik heb een naam van de medewerker) dat ik deze week mijn modem krijg. Het veranderen van het maandbedrag wil maar niet lukken.
Nu verwacht ik het ergste....waarschijnlijk het ontbreken van de modem of het alsnog krijgen van verkeerde facturen. Hoewel ik niet van plan ben een verkeerd bedrag te betalen zal ik eventuele incasso's terugvorderen (er kan namelijk door kpn absoluut niet gewerkt worden met acceptgiro's).Toch wil ik graag vervelende situaties met kpn en incassobureaus voorkomen.
Weet iemand welke maatregelen in kan/moet nemen zodat ik in mijn recht sta omtrent het product, betalingen en eventuele annuleringen???
A;vast bedankt, Aletta