Goedenavond iedereen,
Ik heb onlangs een nieuw abonnement afgesloten bij Vodafone, inclusief nummerbehoud. Mijn abonnement bij Telfort was inmiddels afgelopen en dus heb ik een maand opzegtermijn. Toch?
Volgens Telfort moest ik mijn nieuwe abonnement aanvragen en werd de opzegging via de nieuwe provider geregeld. Die heeft per 28 april de overname aangevraagd. Nadat Telfort (zonder reden, met smoesje) eerst de aanvraag weigerde ben ik na enkele weken niets horen zelf gaan bellen. In eerste instantie werd ik gebeld dat mijn nummer per direct vrijgegeven zou worden, zodat de maand opzegtermijn netjes in acht werd genomen, maar uiteindelijk heeft telfort het nummer pas per 17 juni vrijgegeven.
Dit is toch niet toegestaan!? Ik heb daar een te kleine bundel en heb recht op mijn nummer en abonnement per 28-05-2010, toch? Telfort is volgens mij in overtreding qua de tijd die ze namen om toestemming tot overname te verlenen en daarbij nemen ze mijn opzegtermijn niet in acht. Het lijkt wel of zij zich deze arrogantie aanmeten puur omdat ik mijn nummer wil behouden. Wat kan ik doen om mijn recht te krijgen?
Ik heb al via het Telfort forum en hun klantenservice laten weten dat ik het niet eens ben met de gang van zaken en per direct wil overstappen.
Groeten,
Youri