Beste lezer,Zoals bij vele misschien bekend heeft het bekende Lycos een grote actiegehouden enkele weken geleden door 1000 pakketten webhosting met gratisdomein te vergeven. Tot mijn spijt bleek na korte tijd dat ze de boelbelazerde.Op de website (bij aanmelden) stond duidelijk vermeld dat automatischeverlengen niet verplicht was. Dit kon worden uitgezet in het door hungeboden controle paneel. En inderdaad, de optie was er en werkte. Ikheb het na aanvraag direct uitgezet.Vandaag, 29 december, constateerde ik voor maarliefst de tweede keerdat men op wat voor manier dan ook aan mijn gegevens gezeten had. Hetvinkje bij automatische verlengen stond ditkeer wéér op "ja". Als ikniet gekeken had kon dit dus betekenen dat ik aan het eind van delooptijd een fikse rekening had mogen verwachten.Wat is er te doen tegen een bedrijf als dit. Behalve dat ze nieteerlijk omgaan met gegevens van klanten, valt dit niet onder meerprivacy ofzo, en moeilijk bereikbaar zijn per telefoon, wachttijd vanminimaal 20 minuten, word je ook nog asociaal tewoord gestaan. De bestemensen doen er alles aan je zo snel mogelijk te laten ophangen,goedschiks of kwaadschiks.Wie o wie heeft er een goed idee, wat te doen tegen een misselijkmakend bedrijf als dit.Met Vriendelijke Groet,Wieger Bontekoe