sinds kort heb ik windows 7,gecombineerd met live mail.
In tegenstelling tot outlook 6,dat ik hiervoor gebruikte in combinatie met XP,lukt het mij niet bewegende plaatjes in de mail,en tussen de tekst te krijgen.
Het lukt alleen er onder,met een dikke streep ertussen.
Weet iemand de oplossing ???