Vrienden, ik had jullie een vraag gesteld dat mijn windows explorer niet openen wou. Om het een beetje duidelijker te maken, stel ik jullie de volgende vraag. Er waren meerdere vrienden die mij vraag beantwoorden, aan de hand daar van stuurt Kassa mijn een link toe, maar het lukt me niet om die link te open, om zo bij het antwoord te komen die jullie mij geven. Nu is mijn vraag waar ligt dat aan? Graag hoor ik jullie mening hier over. Alvast bedankt.