geachte expert,
mijn zusje houd er van om op het internet spelletjes te doen.Nou vond ze een leuke spel bij haar vriendinnetje thuis ophet internetdie ze thuis ook wou spelen,maar bij ons opent hij de spel niet. het gaat om het spel bomberman op de volgende site:http://spele.nl/multi18.htm.dus bij haar vriendinnetje deed het spelwel maar bij ons thuis niet.Weten jullie misschien waar het aan ligt. Ik zou heel dankbaar zijn als ik een goede antwoord op mijn vraag krijg. Want mijn zusje wil per se dat spel op ons pc spellen en volgens mij kan het ook maar ik weet niet hoe.