Wij hebben op 14 juni 2007 een laptop "Targa" gekocht bij de Lidl. Er zit 3 jaar garantie op. Vanaf februarie dit jaar (2009), is deze laptop al 4 keer defect geweest. Iedere keer hadden we geen beeld. Via de reperatie service van Lidl hebben we de laptop 3 keer laten maken. Toen de laptop binnen twee weken weer hetzelfde defect had, de vierde keer dus, hebben we gebeld en gevraagd of we niet beter een nieuwe laptop konden krijgen, omdat iedere keer hetzelfde defect was, er zit toch 3 jaar volledige garantie op! We moesten maar een brief schrijven naar de Lidl afdeling klachten.
We hebben dit op 16 oktober jl. gedaan inclusief alle reperatiebonnen en het garantie bewijs. Tot op heden hebben we nog steeds niks van de Lidl gehoord! De afgelopen weken hebben we diverse telefoontjes gepleegd met de afdeling service van de Lidl. Zij vertelden daar dat er altijd binnen twee weken werd gereageerd op brieven en klachten. NIET DUS!! We hebben op 24 november jl. maar weer een brief geschreven, nu aan de directie van de Lidl. Ook hebben we gebeld met Lidl Nederland in Huizen. Ook daar beloofde men, dat we zo gauw mogelijk bericht zouden hebben. Tot nu toe hebben we nog steeds niks gehoord van de Lidl. Wij zitten ondertussen al meer dan twee maanden zonder laptop, welke ons € 1200,00 heeft gekost!!!
Wat kunnen wij nu nog meer doen om dit probleem zo gauw mogelijk op te lossen?