BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

LG Shine

Bijdrage door gebruiker
28-01-2008
4 reacties

Hallo allen,

Ik hebsinds december een LG shine gekocht via een actie van Veronica. Daarin kreeg ik ook een bon met een code om mijn frontje gratis te laten graveren. Ik heb alles netes ingevoerd en heb dit daarna bevestigd d.m.v een code die ik via de mail heb ontvangen. Nu is het volgende geval, ik heb nog steeds geen gegraveerd frontje opgestuurd gekregen. Ik heb daarop Orange gebeld waar het abonnement bij loopt, die sturen mij door naar de klantenservice van LG. Ik kreeg daar iemand aan de lijn die zij dat het niet zijn probleem was, dus nog een keer gebeld en kreeg ik de volgende die meldde het te zullen doorgeven aan de manager, ik heb er wat druk achter gezet maar geen resultaat.

Wat moet ik hiermee doen en sta ik in mijn recht. Op de website van LG staan er nog meer mensen die dezefde klacht hebben.

Bridget

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.