BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

Levering verkeerdADSL-modem (KPN)

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
28-02-2007
  •  
3 antwoorden
  •  

Goede.... Ik heb via Xs4all een contractverlenging gedaan i.c.m. een nieuw draadloos modem (speedtouch 780wl). Dit modem is de opvolger van de Speedtouch 716 v5 (waar nummerweergave van de KPN niet samen werkt met VoIP (internetbellen). De Speedtouch 780wl prijkt al op alle web-site als het modem voor draadloos ADSL. Ik heb gewacht met deze contractverlenging aan te vragen totdat het Speedtouch 780wl modem geadverteerd stond. Nu is het probleem dat KPN waarschijnlijk nog een aantal Speedtouch 716 v5 modems op voorraad heeft en die eerst uitlevert. Ik heb diverse keren naar de KPN-helpdesk gebeld (want ik wil graag nummerweergave van de KPN samen met VoIP hebben) en iedere keer wordt mijn probleem erkent en d.m.v. een omruilactie beloofd het gewenste modem op te sturen. Ik ben nu 4 modems verder, en heb nog steeds niet het gewenste/bestelde modem ontvangen. Kan/mag de KPN eenzijdig besluiten om het toe te sturen modem te wijzigen?? en wat kan ik hier aan doen

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.