BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Levering uitstellen: Phoneshop.nl

Bijdrage door gebruiker
05-08-2010
3 reacties
Begin juli heb ik zoals zovelen een iPhone 4 besteld bij Phoneshop.nl
Phoneshop deed voorkomen dat met dmv import uit Italie eerder aan iPhones konden komen.

Ik heb dus zo'n iPhone besteld met een Vodafone abo. Nu bijna een maand later heb ik nog geen iPhone, maar ze worden wel als " limited Editions" aangeboden. Bij navraag is L.E. dat deze door iemand opgehaald is uit Italie waar hij uren voor in de rij heeft gestaan.

U begrijpt dat dit een centen kwestie is, want de telefoon wordt voor 500 euro meer verkocht dan dat ik betaald heb.

Er is geen openheid en communicatie wbt levertijden.

Vraag is dus: kan de Phoneshop mensen laten wachten (maanden) terwijl er wel voorraad is?

En hoe lang kan men de klant laten wachten op een Iphone terwijl het abo al wel ingegaan is?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.