Goedemorgen,
Ik weet niet of dit de juiste plaats is, maar ik gok het erop. Ik heb 3 augustus 2007 een bestelling gedaan bij aquariumwinkel.nl. Ik heb deze bestelling een dag later betaald. En u raadt het al de bestelling is nog steeds niet binnen.
Na een aantal emails verstuurd te hebben waar ik geen reactie op krijg ben ik benieuwd hoe ik mijn geld nu terug kan krijgen. Heeft er iemand misschien een idee?
Met vriendelijke groet,Peter Roescher