heb net microsoft office 2007 enterprice opnieuw geinstalleerd en werkt prima, alleen krijg ik steeds de melding dat het geen legitieme versie is. heb het op een andere pc gezet en daar werkt het prima zonder dat ik dat in beeld krijg. kan dit met mijn beveiliging te maken hebben ?? wie weet hier wat op
bvd ggo