BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

laptopactie

Bijdrage door gebruiker
19-11-2008
3 reacties

Eind augustus zag op internet een aanbieding van KPN: internet plus bellen premium met gratis laptop. Dat leek me wel wat. Omdat ik geen zin had om het verder uit te zoeken belde ik naar KPN voor informatie. Een vriendelijke mevrouw legde het een en ander uit en nam met mij meteen de aanvraag door. Opzeggen van de huidige provider was geen probleem, want Planet was net overgenomen door KPN (dat wist ik, middels een brief) Op mijn vraag of ik nog wel op tijd was voor de laptop zei ze dat de aanvraag meteen inging en het nog net kon. De actie duurde tot 1 september. Kort daarop krijg ik de bevestigingsbrief met het contract voor 1 jaar. Hierop gebeld met KPN, want het zou volgens de voorwaarden waarover de medewerkster mij geïnformeerd had een 2-jarig contract zijn. Maar, vertelde een andere medewerkster mij,

dat zou omgezet worden wanneer ik de laptop zou krijgen. Een maand later krijg ik een brief dat het wegens technische reden niet mogelijk is om internet aan te sluiten. Ik bel met KPN en het blijkt een fout te zijn. De aanvraag wordt opnieuw in behandeling genomen. Op mijn vraag of ikde laptop nog wel krijg is het antwoord dat de eerste aanvraag van augustus geldt. Na enkele weken arriveert het installatiepakket, maar zonder de antwoordkaart voor de laptop. Weer gebeld. Nee, eerst moesten er twee betalingstermijnen afgeschreven worden. Dus na 2 keer betalen nogmaals contact opgenomen.Het nogal barse antwoord was:de actie was alleen voor nieuwe klanten, ik had de voorwaarden maar beter moeten lezen. Daarom had ik ook geen antwoordkaart gekregen voor de laptop en maar een 1-jarig contract. Dus ik had het kunnen weten. Op mijn antwoord dat ik in augustus juist had gebeld voor meer informatie en mij daar niets over gezegd is en ook de keren daarna niet zei hij dat hij niet in de hoofden van de medewerkers kon kijken hoe ze dachten en wat ze zeiden. En daarmee was de kous af.

Kan ik hier nog iets mee, want ik ben niet goed geïnformeerd door de KPNof is dat mijn eigen verantwoordelijkheid.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.