BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Laptop Wehkamp

Bijdrage door gebruiker
11-05-2010
10 reacties
Laptop gekocht bij Wehkamp en thuis de grote verpakking geopend.
Daarna de laptop doos en zag dat de verzegeling die op het plastic hoesje zit wat om de laptop zit omgeslagen zat dus eigenlijk was het zegel verbroken.
Ook zat er verder geen bon in de doos wat Wehkamp bij elke zending er in stopt.
Goed laptop aangesloten en na aanzetten bedacht ik mij toch om de laptop retour te zenden i v m het verbroken zegel.
Vraag nu is wat ik e.v.t. kan verwachten.
Wehkamp gebeld en ik krijg een zelfde opgestuurd en mag deze retour sturen.
Telefoniste vroeg of ik de laptop had gestart wat ik bevestigde.
Kan ik hier later nog problemen mee krijgen?
Ik krijg dus een andere maar straks zeggen ze u heeft hem gestart en zit ik straks met 2 laptops.
Bedankt voor het lezen en uw e.v.t info.
André
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.