hallo ik heb een packerd bell laptop gekocht op 15-09-2010 nu is deze laptop al voor de 4de keer met hetzelfde defect kapot gegaan. Na 4 weken kreeg ik een mail met hierin dat ik een vervangend toestel krijg en dat ik gemaild wordt wanneer deze in het filiaal aanwezig is. Ik heb nu dus geen keuze over wat voor een product ik terug krijg. Heb ik recht om te weten en mee in te stemmen over de oplossing van het bedrijf?
M.v.g. Dennis van Dijk