
23 maart 2020 had ik de laptop van mijn zoontje die we nog geen eens van 1 jaar geleden hadden gekocht voor reparatie aangeboden bij PC Refresh in Rotterdam. De toetsenbord was defect door vloeistof schade.
31 maart 2020 heb ik een smsje gehad dat het klaar was. İk ben naar de winkel gegaan en zag dat de toetsenbord die ze hadden vervangen onder de krassen en lijmvlekken zat. De afgesproken bedrag van €649 wou ik niet betalen omdat er zichtbaar schade was aan de toetsenbord.
Na 2 uur onderhandelingen was de eindresultaat dat ik €50 korting kreeg of dat de laptop daar zou blijven voor het vervangen van de laptop. Op dit moment zitten wij in een corona crisis en mijn zoontje krijgt thuis online les. De laptop had ik nodig en kon niet weer 1-2 weken zonder laptop zitten vanwege zijn studie. İk heb noodgedwongen gekozen voor die €50 korting.
Nadat ik thuis was gekomen bleek dat er ook diepe krassen op de behuizing van de laptop zaten die eerder niet aanwezig waren. De toetsenbord deed het niet en dan weer opeens wel, de verlichting van de toetsenbord werkte niet optimaal, de RGB kleuren deden het niet bleef standaard op wit als kleur.
İk heb zoveel geld betaald voor een toetsenbord die niet orgineel is, er zitten beschadigingen erop en ook nog op de laptop die door hun zijn aangebracht. İk heb een klacht bij PC Refresh İngediend met bewijsmateriaal. De communicatie en de bereikbaarheid is erg slecht bij dit bedrijf. Wat kan ik doen? Vindt het zo jammer voor mijn zoontje van 14 jaar, die jongen heeft keihard gespraard voor zijn msi gaming laptop en nu zitten we hiermee...