BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

laptop na 14 maanden kapot, MyCom doet niets

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
14-10-2006
  •  
8 antwoorden
  •  

Na krap 14 maanden gaat de grafische kaart van de laptop kapot. De leverancier MyCom verwijst door naar HP, die zegt dat reparatie ca. 425 euro gaat kosten, omdat garantie verstreken is. Dat is de helft van wat de laptop gekost heeft. Vervolgens MyCom geschreven dat er een beroep wordt gedaan op het conformiteitsbeginsel (= leverancier is verantwooordelijk voor afleveren deugdelijk product, wanneer product binnen economische levensduur kapot gaat, worden de kosten gedeeld, in dit geval zou 14/36e deel van de kosten door ons betaald moeten worden).

Nu 3 brieven later heeft MyCom nog steeds niet gereageerd. Wat zijn de ervaringen van anderen in soortgelijke gevallen en wat kunnen wij nu verder doen.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.